Ben 10 Omniverse izle (Türkçe) - Çizgi Film izle



Ben 10 Omniverse Ben 10: Ultimate Alien adlı Cartoon Network serisinin devamıdır . Ve şu an 4.serisi olarak sayılabilir. Ama seri artık daha farklıdır Küçük Ben 10 ve Büyük Ben 10 artık birbirlerini tanıyordur . Ve diğer bir farklılık artık karekterlerin hepsinin görünüşü farklıdır ve birçok yeni karakter ve uzaylı eklenmiştir . Seri 8 Story Arc olarak değiştirilmiştir ve her story kendi içinde 10 bölümdür.Türkiye'de bölüm sırsına göre gitmez bunun nedeni,çevrilmemiş olan bölümlerin olmasıdır.İlk 2 Arc Story'nin kötüleri Kyhber,Malware ve Dr Psychobostur.Kyhber,İskeletimsi yeni bir uzaylı ırkı;Malware,yozlaşmış bir Galvanic Mechamorp;Dr Psychobos ise bir Fırtına beyin'dir.Omniverse serisinde dikkat çeken diğer bir unsur iseNemetrix tir.Nemetrix,omnitrix'in bir türevidir ve Ben 10'in uzaylılarının avcılarına dönüştürür.Kyhber'ın köpeği kullanmaktadır.
Konusu
İlk İki Story Arc:(Story Arc 1-Story Arc 2) İlk bölümde geçmişten bir sahne ile başlar.Genç Ben (11 yaş),Dört Kol olarak Malware ile dövüşmektedir.Malware dört kolu yener.Ben hemen ,Serinin yeni uzaylılarından olan FeedBack (Geri Besleme) ye dönüşür.Feedback,Malware'nin en zorlandığı uzaylıdır çünkü Feedback'in elektriksel gücü,Mechamorp yapısına zarar vermektedir.Seri ilerledikçe Geçmişten sahnelerle devam eden dizide kyhber ortaya çıkar.Kyhber,aslında Ben 10'in uzaylı avcılarının DNA larını toplamaktadır.Tabi bu arada Omnitrix içinde Ben'in peşine düşer.Kyhber,Malware ve Dr Psychobos ortaktır.Asıl Amaçları Azmuth'un gezegeni olan Galvan Prime'a saldırmaktır.
Kevin ve Gwen,Gwen'in koleji için belwood'dan ayrılırlar.Ben 10 tek başına kaldığını düşünürken,Aslında büyükbaba Max'in yanına yerleştirmiş olduğuRook Blonko ile yolları kesişir.Artık Ben'in yeni ortağı odur.


    Blogger Yorumları
    Facebook Yorumları

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013. En Güzel Çizgi Filmleri Bedava İzle - All Rights Reserved
Lego Ninjago İzle Çizgi Film İzle
Template Created by